Chování v jídelně – sociální příběh
Související produkty
Detailní popis produktu
„Když dojdu až k okénku, vezmu si tác a čekám, až mi paní kuchařka nandá jídlo. Většinou se mě zeptá, kolik jídla chci nandat. Někdy chci hodně, protože je k obědu něco dobrého, jindy moc ne, protože to jídlo nemám moc rád. Důležité ale je, abych se s paní kuchařkou domluvil a abych jídlo zbytečně nevracel.“
Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.
Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u lidí s PAS?
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pracovní listy |
---|---|
Autor: | Věra Čadilová, Zuzana Žampachová |
Ilustrace: | Veronika Pelánová |
Cílová skupina: | předškolák, dítě s PAS, dítě se SVP, 1. stupeň |
Téma: | sociální učení |
Edice: | Petr a jeho příběhy |
Počet listů: | 6 |
Metodika: | ANO |
Obsah: | Rozvoj sociálních dovedností, chování v jídelně |