Nepřerušovat hovor (sociální příběh)
Související produkty
Detailní popis produktu
„Přijdu blíž ke klukům a čekám, až si mě všimnou. Přitom poslouchám, o čem se baví. Kluci mě většinou zavolají, ať jdu k nim, a protože už jsem předtím poslouchal, o čem mluví, nezačnu o Minecraftu ani o dinosaurech, protože to kluky nebaví.“
Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.
Materiál obsahuje pracovní listy pro rozvoj sociálních dovedností a komunikace s ostatními.
Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u lidí s PAS?
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pracovní listy |
---|---|
Autor: | Věra Čadilová, Zuzana Žampachová |
Ilustrace: | Veronika Pelánová |
Cílová skupina: | předškolák, dítě s PAS, dítě se SVP, 1. stupeň |
Téma: | sociální učení |
Edice: | Petr a jeho příběhy |
Počet listů: | 3 |
Metodika: | ANO |
Obsah: | Rozvoj sociálních dovedností, komunikace s ostatními |